Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Digital Art / Hobbyist Member PaulMale/Russia Group :iconthe-hakurei-shrine: The-Hakurei-Shrine
Learn Touhou here and love it!
Recent Activity
Deviant for 3 Years
Needs Premium Membership
Statistics 156 Deviations 1,262 Comments 23,228 Pageviews

Newest Deviations

deviantID

U-Joe's Profile Picture
U-Joe
Paul
Artist | Hobbyist | Digital Art
Russia
Interests
Commission info


Current slots


Waitlist


Finished commissions

AdCast - Ads from the Community

×

Groups

Comments


Add a Comment:
 
:iconnokivaris:
nokivaris Featured By Owner 6 days ago   Digital Artist
Man, I wish I could do a Touhou related art trade with you someday.. someday..
Because damn. You have the skills. sorry i just felt i needed to say this, haha, omg
Reply
:iconu-joe:
U-Joe Featured By Owner 5 days ago  Hobbyist Digital Artist
Heh, it's so sudden. It reminded me this:
cs624624.vk.me/v624624879/1e3c…

Not a bad idea, m'lady. I think, I can draw something for you in late October or in November. Please send me your request via note. I prefer conspiracy. :3
Reply
:iconnokivaris:
nokivaris Featured By Owner 5 days ago   Digital Artist
Exactly my feels in that pic

Oohh! That's awesome...! aww man :0 thank you!
Yyeess!! I will send you a super secret note after
I come up with a master idea for you to draw
omg senpai's gonna draw something
Reply
:iconu-joe:
U-Joe Featured By Owner 4 days ago  Hobbyist Digital Artist
Reply
:iconsachcell:
sachcell Featured By Owner Sep 5, 2014  Hobbyist
Thank you so much for the points omg ;w;
Reply
:iconu-joe:
U-Joe Featured By Owner Sep 8, 2014  Hobbyist Digital Artist
You're welcome, young lady. ^^
Reply
:icontanjobikira:
TanjobiKira Featured By Owner Sep 3, 2014  Hobbyist Digital Artist
Большое спасибо за +watch! У Вас замечательные работы! Artimist - wow / amazing / so cute (Emoticon) 
Reply
:iconu-joe:
U-Joe Featured By Owner Sep 5, 2014  Hobbyist Digital Artist
Всегда пожалуйста, юная леди. Ставлю деньги против бумаги, что Вы нарисуете массу интересного в самом ближайшем будущем.
Reply
:icon121642:
121642 Featured By Owner Sep 1, 2014  Hobbyist Digital Artist
Thanks for the watch
Nice gallery BTW
Reply
:iconu-joe:
U-Joe Featured By Owner Sep 5, 2014  Hobbyist Digital Artist
You're welcome. Your works are really good. 

I noticed this picture in your gallery before I added you to the watch:
121642.deviantart.com/art/Libr…
It means we were drawing backgrounds for the scroll project together. It's an honor to meet a workmate.

And thank you for the watch too.
Reply
Add a Comment: